Dostępność produktów
Większość zaprezentowanych w sklepie przedmiotów mamy w magazynie. Czasami zdarza się jednak, że na niektóre trzeba poczekać 2-3 dni. Dokładamy wszelkich starań, aby towar został wysłany w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych.
W przypadku chwilowej niedostępności produktu, nie ma możliwości dodania go do koszyka. Jest natomiast możliwość skorzystania z opcji: „powiadom o dostępności”. Na pozostawiony adres mailowy zostanie wysłana informacja w przypadku, kiedy produkt będzie dostępny.
W przypadku zainteresowania konkretnym przedmiotem, prosimy o informację poprzez formularz kontaktowy lub pod adresem: sklep@pieknedekoracje.pl odpowiemy, czy będzie jeszcze dostępny i postaramy się ustalić, jak długi jest czas oczekiwania na jego dostawę.
W przypadku niedostępności zamówionego produktu, Klient jest informowany o tym fakcie przez pracownika sklepu i podejmuje decyzję o sposobie realizacji pozostałej części złożonego zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania na produkt brakujący, zamiana brakującego produktu na inny lub anulowanie całości zamówienia i zwrot pieniędzy za zamówione produkty w przypadku przedpłaty na konto).
Płatność i dostawa
Dane do przelewu (przedpłata na konto):
PKO BP 72 1020 2791 0000 7102 0292 6517
Piękne Dekoracje Edyta Mełgwa
W tytule przelewu prosimy wpisać: nr zamówienia oraz imię I nazwisko zamawiającego.
Zamówienie bez względu na ilość zakupionych przedmiotów wysyłane jest zawsze jedną przesyłką. W przypadku złożenia zamówienia obejmującego wielu przedmiotów opłata obejmująca koszt dostawy naliczona jest tylko jeden raz.
W momencie wysyłki otrzymują Państwo mailowo nr paczki wraz z linkiem do strony, na której można śledzić jej drogę i ustalić, na jakim etapie jest jej dostarczanie do Państwa.
Przesyłki są zawsze dobrze zabezpieczone. Przed podpisaniem odbioru przesyłki proszę ją dokładnie obejrzeć i otworzyć w obecności kuriera, szczególnie jeżeli przesyłka zawiera szkło, ceramikę lub inne delikatne przedmioty. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń na zewnątrz lub wewnątrz przesyłki, proszę sporządzić w obecności kuriera protokół szkody. Ważne jest, aby protokół szkody zawierał informacje zgodne ze stanem faktycznym. Musi się na nim znaleźć dokładny opis sposobu zapakowania przesyłki wraz z wyszczególnieniem WSZYSTKICH części opakowania i opisem WSZYSTKICH zabezpieczeń towaru. Na podstawie tego dokumentu możemy rozpocząć procedury reklamacyjne.
Istnieje możliwość osobistego odbioru towaru w siedzibie firmy. Należy jednak wcześniej skontaktować się mailowo lub telefonicznie w celu ustalenia dnia i godziny odbioru.
Dostawa
Dostawa na terenie Polski
Dostarczamy tylko na terenie Polski. W przypadku wysyłki zagranicznej proszę o kontakt z obsługą sklepu w celu ustalenia możliwości ewentualnego dostarczenia oraz wyliczenia kosztów transportu.
- Kurier DPD – 1 dzień roboczy
Przedpłata na konto 21,00 zł
Płatność przy odbiorze 29,00 zł - Poczta Polska – paczka 48 h
Przedpłata na konto 15,00 zł
Płatność przy odbiorze 18.00 zł - Poczta Polska – paczka 24 h
Przedpłata na konto 18.00 zł
Płatność przy odbiorze 21,0 zł